Wat is het probleem?

In een steeds sterker gedigitaliseerde wereld heeft de modale kmo het zeker niet gemakkelijk om alle veranderingen te volgen. Al zeker niet als de ondernemer 60 à 70 uur per week met de winkel, dienst of product bezig is. Door die hoge werkdruk verliest de kmo-leider al snel de marketingcommunicatie uit het oog. De meeste kmo’s  zien de noodzaak wel maar weten niet goed hoe ze moeten beginnen of hoe ze up-to-date kunnen blijven. Tijd om daar verandering in te brengen!

De oplossing voor uw probleem!

Hoe dit probleem opgelost kan worden? Wij bij het PXL Expertisecentrum Innovatief Ondernemen hebben onderzocht hoe kmo’s op een laagdrempelige manier een marketingcommunicatiestrategie op poten kunnen zetten en die achteraf gemakkelijk kunnen uitrollen in hun onderneming. Op die manier faciliteren we krachtige en doelgerichte communicatie. En helpen we u een voorsprong te nemen op uw concurrenten.

Wat betekent dat voor u?

We ontwikkelden een tienstappenplan met bijhorende toolbox die ervoor zorgt dat u als kmo aan de slag kan om uw eigen, op maat gemaakte marketingcommunicatiestrategie vorm te geven en in leven te blazen

Bent u dus op zoek naar een concrete en handige gids om met uw klanten te communiceren over uw zaak? Download dan hier onze MarCom-gids en neem een voorsprong op uw concurrent!